Časté dotazy
Kdy bude zboží dodáno, není-li skladem?
Zboží, které není skladem, dodáváme obvykle do 3–14 dnů od objednání. Naše operátorky Vás budou informovat o dostupnosti.
Kde najdu fakturu ?
Fakturu k odeslanému zboží zasíláme emailem a také ji najdete (po přihlášení) na svém účtu na www.eva.cz. Pouze při osobním odběru v našich skladech na Mělníku obdržíte tištěný doklad na místě.
Kdo mi potvrdí záruční list?
Po obdržení zboží vyzkoušejte jeho plnou funkčnost a pokud je vše v pořádku, zašlete prosím záruční list společně s kopií faktury na naši adresu. Záruční list Vám potvrdíme a obratem zašleme zpět.
V současné době výrobci postupně od ZL upouštějí, protože ze zákona k uplatnění záruky postačuje doklad o koupi. Pokud tedy u zboží záruční list přiložen není, postačuje pro uplatnění záruky faktura nebo jiný doklad o koupi.
Jak je zboží zasíláno?
Menší zásilky do 10kg můžeme poslat Zásilkovnou, do 30kg Českou poštou, PPL a DPD.
Velké zásilky posíláme přepravními službami DHL a TopTrans, u nich lze využít i svoz starého spotřebiče.
Zboží zasíláme po celé ČR.
Reklamace zboží
Zboží zašlete prosím k reklamaci na naši adresu, přiložte kopii faktury a popis závady. Reklamaci můžete také uplatnit v autorizovaném servisu, který naleznete v seznamu, návodu u zboží, záručním listě (je-li u zboží přiložen) nebo na webu výrobce. Některé výrobky není potřeba do servisu posílat, servisní střediska vyšlou technika přímo k Vám domů (týká se především velkých domácích spotřebičů, velkých televizorů a některé počítačové techniky).
Kompletní postup pro uplatnění reklamace naleznete v 6. bodu Reklamačního řádu.