
Postup při reklamaci
Reklamaci muže kupující uplatnit u dodavatele nebo přímo
v autorizovaném servisu, jejich seznam naleznete zde.
Před odesláním výrobku na adresu autorizovaného servisu doporučujeme
telefonicky kontaktovat servisní středisko a ověřit postup reklamace.
Na výrobky bílé techniky (chladničky, pračky, myčky, sporáky)
je zajištěn servis přímo u kupujícího.
Kupující kontaktuje servisní linku výrobce, kde zajistí návštěvu
servisního technika. Seznam servisů naleznete zde.
Doporučený postup, jak reklamovat výrobek u prodejce (Zásobování, a.s. – Supermarket EVA.cz)
Pokud na váš výrobek není zajištěn servis ve vašem bydlišti, lze
objednat dopravu vadného výrobku na náklady prodejce.
V tomto případě zašlete žádost o přepravu na email: reklamace@eva.cz.
Do objednávky přepravy uveďte číslo faktury, adresu, telefon a popis
závady.
Můžete využít reklamační formulář, ke stažení
zde. Následně obdržíte kód pro zpětné odeslání na nejbližším
podacím místě Zásilkovny. Velké spotřebiče svážíme přepravní
službou DHL.
Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku,
který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. V případě,
že již tento obal nemáte, doporučujeme použít jakýkoliv,
který splní funkci ochrany před poškozením. Výrobek doporučujeme posílat
kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem
původního balení.
Pro rychlou identifikaci a efektivní řešení doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura), dále průvodní dopis, ve kterém popíšete závadu, jak se projevuje, případně za jakých okolností se závada projevila, jak k ní došlo. Pro tyto účely je možné využít reklamační formulář ke stažení zde, rovněž zde vyplňte aktuální kontaktní údaje.
Reklamaci můžete uplatnit i osobně v reklamačním oddělení Supermarketu EVA, Chloumecká 3376, 276 01 Mělník. Po-Pá 8–19h, So 8–15h, Ne 13–19h.
Obdržíte-li poškozený výrobek – V případě, že zjistíte po rozbalení nepoškozeného obalu, že je výrobek poškozený, kontaktujte naše reklamační oddělení emailem na reklamace@eva.cz. Do emailu uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky, rozsah poškození výrobku a pokud možno fotky poškozeného výrobku, včetně obalu i když není poškozený! Následně vás budeme informovat, jak postupovat, aby byla reklamace vyřešena v krátké době a bez zbytečných vedlejších nákladů. V tomto případě lze řešit reklamaci výměnou výrobku, výměnou poškozených dílů nebo slevou.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů jsme Vám plně k dispozici. Zde jsou kontaktní informace.