Poškozená zásilka
Vážený zákazníku, zboží, které jste si objednal, bylo zkontrolováno a k přepravě předáno v nepoškozeném stavu.
Obdržíte-li přesto zásilku s poškozeným obalem, postupujte podle níže uvedeného doporučení.
Zásilku důkladně zkontrolujte bezprostředně při jejím převzetí od přepravce nebo na výdejním místě.
Pokud je poškozený obal nebo se objevují jiné skutečnosti, které nasvědčují, že by mohlo být poškozené i samotné zboží, ZÁSILKU NEPŘEBÍREJTE.
V případě převzetí poškozené zásilky je vždy nutné sepsat zápis o poškození s řidičem přepravní služby nebo obsluhou výdejního místa. Bez tohoto zápisu není možné později reklamaci u přepravce uplatňovat!
1. Pokud zásilku z důvodu poškození nepřevezmete, doporučujeme důvod nepřevzetí poznamenat do přepravního listu a pořídit fotodokumentaci stavu zásilky, následně nás informujte emailem na reklamace@eva.cz, zajistíme opětovné zaslání nepoškozeného zboží. Uveďte číslo prodejního dokladu nebo objednávky!
2. Pokud obal není poškozený a přesto zboží po rozbalení vykazuje známky poškození, je nutné nás neprodleně informovat na email reklamace@eva.cz. Uveďte číslo prodejního dokladu nebo objednávky a Vámi preferovaný způsob vyřízení. Pořiďte fotodokumentaci poškození, urychlíte tím vyřízení reklamace.
Pokyny pro pořízení fotodokumentace, nafoťte:
- Celkový pohled na přepravní obal tak, aby bylo patrné zabalení, případně štítky Křehké, Neklopit, atd.
- Detail obalu v místě poškození
- Detail adresní etikety
- Výplně a umístění zboží v balení
- Samotné poškozené zboží ze všech stran
- Štítek s výrobním číslem poškozeného zboží, pokud poškozený obsah tímto číslem disponuje.